Адаптації першокласників – загальну турботу!
Адаптації першокласників – загальну турботу!
Правильно організована робота над вирішенням проблеми адаптації першокласників, створення для цього сприятливого середовища є запорукою подальшого розвитку дітей, їх успішного навчання й виховання в школі.
У нашому закладі цьому допомагають психолого- педагогічні консиліуми як інноваційна форма педагогічної ради.
Саме такі зібрання педагогів і психологічної служби дають змогу проаналізувати процес адаптації учнів, виявити особливості розвитку кожної дитини та її участь в освітньому процесі, виробити рекомендації, спрямовані на забезпечення плавного переходу від ігрової до навчальної діяльності.
У цьому навчальному році забезпечують успішний перебіг адаптаційного періоду першокласників досвідчені, висококваліфіковані вчительки Криворотенко Л.А., Півень Р.В. та молода креативна педагогиня Щербак Л.В., творчі й цілеспрямовані вчительки англійської мови Підопригора Ю.В., Трофімець Т.М., вчителька музичного мистецтва з високим рівнем професійної майстерності Кулик О.О. за участі в цьому процесі практичного психолога школи Старкової Ю.В. та соціального педагога Бондаренко О.О., які разом з учителями активно сприяють створенню психолого- педагогічних умов, необхідних для досягнення очікуваних результатів навчання, всебічному особистісному розвитку здобувачів освіти, реалізації їхніх можливостей.
На засіданні психолого-педагогічного консиліуму кожний учитель, практичний психолог, соціальний педагог діляться власним досвідом з адаптації на своєму життєвому шляху, виробляють цікаві й дієві підходи до вирішення проблемних питань.
Допомагають у цьому інтерактивні вправи, які створюють гарний настрій, викликають бажання дізнатися
нове, набути практичних навичок, поділитися з колегами тим, що вже кожний знає та вміє.
Коментарi