Правила поведінки в ситуації конфлікту

Будь позитивним! Рахуй свої удачі! Хвали себе! Говори компліменти! Вчись терпіти і прощати. Виглядай добре! Роби справи по черзі.

Правила поведінки в ситуації конфлікту

- Вирішуй проблему в теперішньому часі, не згадуючи про минулі образи і конфлікти.

- Будь відкритим у спілкуванні, доброзичливим, прагни до створення клімату взаємної довіри.

- Спробуй поставити себе на місце опонента.

- Не говори образливих слів, не вживай негативних епітетів.

- Висловлюй і аргументуй свої наміри і плани у випадку незадоволення вимог (! Але ні в якому разі не погрожуй!).

- Будь готовим подолати самолюбство, амбіції, визнати власну неправоту в тих чи інших питаннях і позиціях

В конфлікті завжди винуваті обидві сторони

На примирення йде той, хто моральніший, мудріший, сильніший духом

ПАМ'ЯТКА УСПІШНОГО СПІЛКУВАННЯ

• Уміння говорити має поєднуватися з умінням за необхідності помовчати.

• Якщо твій співрозмовник роздратований, то краще помовчи, щоб не дратувати його ще більше. Спе­речатися з роздратованою людиною — це те саме, що підкладати дрова в багаття.

• Будь урівноважений. Слухай не перебиваючи. Ніколи не заперечуй, не дослухаючи своїх батьків чи старших, адже вони мудріші уже через те, що мають поважний вік.

• Коли ти сам роздратований, краще теж помовчи, щоб не дратувати співрозмовника ще більше і не ска­зати чогось такого, про що пізніше жалкуватимеш, а також щоб уникнути тону, який може викривити зміст сказаного.

• Коли знайомишся з людиною, постарайся у розмові декілька разів назвати її ім'я, це допоможе тобі його краще запам'ятати.

• Перш ніж зайти до кабінету незнайомої особи, запам'ятай, як її звати, і звертайся до неї, називаючи ім'я та по батькові.

• Ведучи розмову, частіше називай ім'я співрозмовника. Для людини звук власного імені найсолодший.

• При розмові проявляй щиру зацікавленість. Будь доброзичливий.

• Намагайся знайти цікаву тему для розмови.

• Будь позитивним, усміхайся, постарайся зрозуміти співрозмовника.

• Запам'ятай! Міжособистісна дистанція під час спілкування з друзями становить 0,5—1,2 м. Дистанція для ділового спілкування становить 0,2—0,7 м.

• Розмовляючи, ледь нахиляйся вперед та встановлюй контакт очима.

• Використовуй позитивні жести, слідкуй за інтонацією.

• Ніколи не давай поради, якщо від тебе цього не чекають.

• Дай можливість висловитися іншим.

• Ніколи не дозволяй собі запізнюватися. Навчися приходити вчасно або трохи раніше.

• Не будь базікою, навчися тримати секрети.

• Запам'ятай, існує лише один спосіб навчитися говорити на сцені — не уникати сцени та тренуватися говорити. Адже для того, щоб навчитися плавати, треба зайти у воду.

• Будь допитливим, навчися правильно ставити запитання, уважно слухати, аналізувати, спокійно відповідати.

Кiлькiсть переглядiв: 250

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.