Права і свободи людини в демократичному суспільстві
Всеукраїнський тиждень права для учнів 10 – А класу розпочався практично – аналітичним уроком «Права і свободи людини в демократичному суспільстві».
Учні працювали з нормативно – правовими документами та правовою термінологією.
Дуже цікавою виявилася робота в групах по створенню міні – проектів «Права людини в моїй країні». Учні вигадали свої нові країни, де раніше ніхто не жив, у яких немає ні законів, ні правил і записали 10, на їх думку, найважливіших прав людини. Представники новостворених країн «Шкінляндія», «Хохляндія» та «Вакалія» презентували свої країни. Актуальними для кожної з них, як з’ясувалося, є права: на життя, на медичну допомогу, на безкоштовну освіту, на здорове харчування. Не обійшлося і без курйозів: право на безкоштовний Wі – Fі, право на подарунки від держави на кожне свято – кожній дитині, право на невиконання домашніх завдань та заборону повчань.
Створивши та представивши свої проекти, учні спробували віднести права представників своїх країн до певного виду класифікації прав і свобод людини, а потім з’ясували, які саме нормативно – правові акти гарантують ці права.
Підвівши підсумки роботи, учні висловили свою точку зору стосовно проблемного питання уроку: Чи можлива повна реалізація прав і свобод людини без виконання обов’язків?
Я маю надію, що всі мої учні зрозуміли – повна реалізація прав і свобод людини просто не можлива без виконання своїх обов’язків. І бажаю щоб епіграф нашого уроку: «Мир. Прогрес. Права людини. Три нерозривно пов’язані цілі. Неможливо досягнути однієї з них, нехтуючи іншими», був у деякій мірі – девізом їх життя.
Класний керівник 10 – А класу Кулик О.О.
Коментарi